NISSAN je partnerem Ligy mistrů UEFA 2014 - 2018

1556

Aby se celoevropsky, ale i celosvětově posílila pozice značky Nissan, vstoupili jsme jako jeden z titulárních sponzorů od sezóny 2014 – 2015 Ligy mistrů UEFA.
Tato vyjímečná spolupráce, kdy nahrazujeme značku Ford, byla uzavřena na 4 nejbližší sezóny = až do roku 2018.

Liga mistrů UEFA se skládá ze 4 hlavních částí – Superpoháru / zápasů ve skupině / vyřazovací části / finále.
Z hlediska mediálního pokrytí je LM UEFA nejsledovanější sportovní údálostí, která významem předčí i významné podniky typu Tour de France, Formule 1, nebo Davis Cup.
Ligu mistrů přímo na stadionech sleduje téměř 6 milionů a u televizí více než 500 milionů diváků.
Samotné finále pak sleduje až 360 milionů fanoušků.