Nissan spustil reklamní kampaň na crossover Qashqai. Posouvá hranice.

Nissan Qashqai, nejprodávanější crossover v Evropě, prošel rozsáhlou modernizací, která ještě více podtrhuje jeho jedinečný charakter. U příležitosti uvedení nového modelu na trh spustil Nissan reklamní kampaň, která probíhá do 24. září.

Kampaň využívá následující mediatypy: TV, online, radio a OOH. Vyvrcholením celé kampaně budou Dny otevřených dveří u všech autorizovaných dealerů Nissan od 18. do 23. září.

3

Hlavním důraz je v komunikaci kladen na oblasti, které prošly největšími změnami – design exteriéru, nový interiér a moderní technologie.

Už v prvních vteřinách reklamního spotu vidíme kompletně přepracovanou příď s nejnovější verzí mřížky chladiče ve tvaru V a  předními LED světlomety. Nová jsou také zadní LED světla s trojrozměrným motivem bumerangu. Dalším zajímavým detailem jsou nová, elegantní hliníková kola.

1

Komunikovány jsou také nové technologie jako systém upozornění na provoz za vozidlem, který snižuje riziko kolize při nízkých rychlostech při vyjíždění z parkoviště. Když systém detekuje blížící se vozidlo při couvání, varuje řidiče vizuálními a zvukovými signály.

2

Inteligentní panoramatický kamerový systém, inteligentní kontrola pohybu karoserie, inteligentní nouzové brzdění, inteligentní systém upozornění na vybočení z jízdního pruhu a inteligentní pohon 4x4 – to jsou další moderní technologie nového Nissanu Qashqai.

5

Luxusně působí u nového Nissanu Qashqai především interiér kabiny. Ta je lépe uspořádaná, jsou v ní použity kvalitnější materiály a pokročilé technologie. Mezi novinky patří volant, sedadla čalouněná kůží Nappa s 3D čalouněním a luxusní audiosystém BOSE.

 4

V případě objednání nového Nissanu Qashqai do konce září mohou zákazníci získat speciální bonus 20 000 Kč k akčním cenám.