NISSAN vstupuje do partnerství s ligou mistrů UEFA

Společnost Nissan Motor dnes potvrdila dohodu o čtyřleté globální spolupráci s Ligou mistrů UEFA, včetně Superpoháru UEFA. Smlouva představuje dosud největší sponzorskou investici japonské automobilky a učiní ze společnosti Nissan globálního oficiálního partnera. Spolupráce se rozeběhne ročníkem 2014/15 a potrvá do ročníku 2017/18.

„Společnost Nissan vždy vyznávala slogan ‚vzrušující inovace‘. Jako partneři UEFA budeme moci nacházet nové způsoby, jak obohatit Ligu mistrů UEFA," oznámil Roel de Vries, viceprezident a globální manažer pro marketing a komunikaci společnosti Nissan. „Nejprestižnější evropská fotbalová soutěž bude pro společnost Nissan důležitou globální platformou. Naším cílem je ukázat fanouškům po celém světě vzrušení, jaké nabízí fotbal i naše vozy. Obojí je výsledkem úsilí fantastických osobností s obrovským zaujetím pro svou práci."

Jako oficiální partner bude Nissan disponovat rozsáhlými právy vztahujícími se k zápasům, tréninkům před zápasy, médiím, péči o partnery, akcím a finále.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel společnosti UEFA Events SA, okomentoval dohodu následujícími slovy: „Velice nás těší, že od příštího ročníku budeme mít za oficiálního partnera Ligy mistrů UEFA společnost Nissan. Nissan je společnost s opravdu globální působností a řadí se k největším automobilovým skupinám ve světovém měřítku. Věříme, že toto partnerství přinese na trhy po celém světě mnoho inovací, a jsme přesvědčeni o tom, že společnost Nissan dokáže využít platformy Ligy mistrů UEFA k posílení svých dosavadních úspěchů."

Podle de Vriese překonává globální televizní sledovanost jednoho ročníku Ligy mistrů UEFA 4 miliardy diváků a Nissan tak díky této dohodě získá nové příznivce a udrží svoji značku v popředí událostí evropského fotbalového kalendáře.

 „Růst v Evropě je pro společnost Nissan významný a v asociaci UEFA spatřujeme ideálního partnera, který nám pomůže dosáhnout našeho obchodního cíle stát se do roku 2016 asijskou automobilovou jedničkou na evropském trhu.Jsme nadšení a velmi se těšíme na zahajovací výkop nové sezóny na Superpoháru UEFA v Cardiffu 12. srpna,"uvedl Bastien Schupp, vicepresident pro marketing divize Nissan Europe.

Sponzorství Ligy mistrů UEFA je dalším dokladem nadšení společnosti Nissan pro vzrušující sporty. Nissan se již může pochlubit sponzorstvím Olympijských her v Riu de Jaineru v roce 2016, podporou britského a mexického olympijského týmu, dále sponzorstvím Afrického poháru národů, univerzitní série amerického fotbalu NCAA, Heismanovy trofeje, ligy kanadského fotbalu a ambasadora modelu GT-R, Usaina Bolta, který sám je rovněž velkým fanouškem fotbalu.

 

Společnost Nissan Motor Co.
Společnost Nissan Motor Co., Ltd. je druhá největší japonská automobilka. Sídlí v Jokohamě a je součástí aliance Renault-Nissan. Společnost celosvětově zaměstnává více než 236 000 pracovníků. Ve fiskálním roce 2012 prodala přes 4,9 milionu vozů a vykázala tržby ve výši 9 600 miliard jenů (116,16 miliard amerických dolarů). Pod značkami Nissan a Infiniti nabízí špičkové portfolio více než 60 modelů. V roce 2010 uvedla na trh model Nissan LEAF a v současné době je nejúspěšnějším výrobcem vozů s nulovými emisemi. Model LEAF je první cenově dostupný automobil s výhradně elektrickým pohonem určený pro celosvětový trh a momentálně je nejprodávanějším elektromobilem v historii. 

Další informace o našich produktech, službách a také o našich plánech v segmentu ekologických vozů najdete na našich webových stránkách http://www.nissan-global.com/EN/

Společnost Nissan v Evropě
Společnost Nissan má v Evropě jedno z největších zastoupení ze všech zámořských automobilek. Konstruktérské práci, výzkumu, vývoji, výrobě, logistice, prodeji a marketingu se zde věnuje více než 14 500 zaměstnanců. Z výrobních linek závodů společnosti Nissan ve Velké Británii, Španělsku a Rusku loni sjelo více než 635 000 vozů - malých rodinných vozů, oceňovaných crossoverů, vozů SUV i užitkových automobilů a také Nissan LEAF, nejpopulárnější elektromobil světa s 97% úrovní spokojenosti zákazníků. Plných 95 % z nich je ochotno doporučit tento vůz svým známým. Společnost Nissan na evropském trhu v současné době nabízí 24 různých modelů a má všechny předpoklady pro to, aby se stala nejúspěšnější asijskou automobilkou v Evropě.