Nový Ford Mondeo zná svou cenu pro český trh!

 

 

mondeo

Ceník Nový Ford Mondeo
Ceník Nový Ford Mondeo HEV

• Český Ford začal přijímat objednávky na nové Mondeo, nejdříve ve středních a vyšších stupních výbavy; ceny začínají na 611 990 Kč

• Díky novému podvozku a řízení má nové Mondeo ještě vyspělejší jízdní vlastnosti; ve výčtu nových motorizací nechybí ani hybridní pohon

• Nové Mondeo se pyšní řadou moderních technických řešení, k nimž patří adaptivní LED světlomety, zdokonalený parkovací asistent s funkcí příčného parkování nebo systém Active City Stop

• Dalšími zajímavými novinkami ve výbavě jsou multifunkční masážní sedadla, elektricky ovládané zadní výklopné dveře, multimediální systém SYNC 2 s rozměrnou dotykovou obrazovkou nebo unikátní nafukovací bezpečnostní pásy na zadních sedadlech

Ceny nového Fordu Mondeo začínají na 611 990 Kč. 

Nový Ford Mondeo bude zpočátku k dostání v úrovních výbavy Trend a Titanium. K dispozici bude také hybridní verze Mondeo HEV (Hybrid Electric Vehicle), historicky první hybridní Ford na českém trhu, za atraktivní cenu 762 990 Kč. Začátkem příštího roku se nabídka rozroste o variantu Business Edition, stejně jako o  vznětový motor 2.0 TDCi Bi-Turbo o vysokém výkonu 154 kW (210 k) a na přání dodávaný inteligentní pohon všech kol. Ve stejnou dobu přijde i verze s motorem 1.0 EcoBoost s cenou pod 600 000 Kč.

Zákazníci budou moci vybírat ze tří karosářských variant: čtyřdveřového sedanu, pětidveřového liftbacku a prostorného kombi.

„Nové Mondeo otevírá důležitou novou kapitolu v historii jednoho z nejznámějších evropských aut, jehož historie sahá více než 20 let dozadu, “ řekl Joe Bakaj, viceprezident Ford of Europe odpovědný za vývoj produktů. „Mondeo zpřístupní širokému okruhu řidičů bohatou výbavu a prémiové funkce. Jako příklad lze uvést unikátní nafukovací bezpečnostní pásy nebo první adaptivní LED světlomety v evropské nabídce značky Ford.“

Vynikající jízdní vlastnosti a široká paleta motorizací
Nové Mondeo je první evropský model značky Ford postavený na nové globální platformě pro vozy tohoto segmentu. Má novou víceprvkovou zadní nápravu „integral link“, jež mu uděluje ještě vyspělejší a jistější chování na silnici. Ford rovněž představí zcela nové, přepracované motory, které jsou hospodárnější a přinesou nižší emise CO2 až o 14 % u zážehových a až o 27 % u vznětových motorů oproti předchozí generaci.*

Od zahájení prodeje bude nové Mondeo k dispozici se zážehovými motory EcoBoost o objemu 1,5 a 2,0 l. Začátkem roku 2015 k nim přibude ještě hospodárný a překvapivě výkonný 1.0 EcoBoost, který má na kontě bezprecedentní tři vítězství v anketě „International Engine of the Year“ (Mezinárodní motor roku) za sebou.

Nejnižší spotřebu pak bude mít Mondeo ve verzi ECOnetic 1.6 TDCi, se kterým by měl vůz podle předběžných předpokladů dosahovat nejnižších emisí CO2 ve třídě – 94 g/km.*

Čtyřdveřové Mondeo Hybrid kombinuje speciálně vyvinutý zážehový motor o objemu 2,0 l s elektromotorem a lithium-ion baterií o kapacitě 1,4 kWh. Je to první hybridní automobil, jenž bude Ford vyrábět v Evropě. Předběžná hodnota emisí CO2 u této verze činí 99 g/km*.

Vyspělá technika, která pomáhá
S novým Mondeem se v evropské nabídce značky Ford poprvé objeví adaptivní LED světlomety, jejichž jasné a intenzivní světlo se dokáže přizpůsobit aktuální situaci na silnici. Nové Mondeo také dostane zdokonalený Aktivní parkovací asistent s funkcí kolmého parkování. Tento vyspělý systém řidiči rovněž pomůže vyjet z těsného parkovacího místa. Kromě překážek vpředu a vzadu upozorňuje parkovací asistent i na překážky po stranách vozu.

Systém prevence nehod v nízkých rychlostech Active City Stop připraví v případě hrozícího nárazu brzdovou soustavu a pokud řidič včas nezareaguje, začne v rychlosti do 50 km/h automaticky brzdit. Asistent pro jízdu v pruzích zase rozpozná neúmyslnou změnu směru jízdy a pomůže vrátit vůz do správného jízdního pruhu.

Vyšší komfort a inovativní bezpečnostní výbava
V novém Mondeu představí Ford v evropské premiéře inovativní systém nafukovacích bezpečnostních pásů pro zadní sedadla. Nafukovací pásy v případě nehody velmi rychle zvětší svůj objem, aby rozložily energii nárazu do pětkrát větší plochy než běžný pás.

K vyššímu komfortu řidiče přispěje rovněž první elektricky seřiditelný volant s pamětí polohy, multifunkční masážní sedadla s funkcí Active Motion, která jsou zároveň vyhřívaná a ventilovaná, elektrické ovládání zadních výklopných dveří nebo vyhřívání volantu. Tato sedadla se objeví v nabídce v první polovině roku 2015.

Multimediální systém Ford SYNC 2 s pokročilým hlasovým ovládáním a 8“ barevnou dotykovou obrazovkou umožňuje intuitivně obsluhovat telefon, audiosystém, klimatizaci i navigaci. Řidič může například vyvolat seznam restaurací v okolí jednoduchým příkazem: „I’m hungry“ (mám hlad).

Systém Ford MyKey umožní majitelům nového Mondea naprogramovat do klíče určitá omezení, když svůj vůz někomu půjčují – typicky dětem. MyKey dokáže odmítat příchozí hovory, omezit nejvyšší rychlost vozu, znemožnit deaktivaci bezpečnostních systémů, omezit hlasitost audiosystému, nebo zcela znemožnit jeho používání, pokud nemají cestující zapnuté bezpečnostní pásy.

Expresivní design a vynikající kvalita
Nové Mondeo se pyšní historicky nejvyšší kvalitou a nejlepším dílenským zpracováním. Je to patrné na jeho elegantním, sportovním a vysoce expresivním exteriéru, stejně jako na ergonomicky tvarovaném a komfortním interiéru s prémiovými materiály i výbavou.

Nízká linie střechy uděluje novému Mondeu profil připomínající sportovní kupé. V případě varianty kombi může být součástí střechy otevíratelné panoramatické střešní okno. Boční profil je tvarován tak, aby vyzařoval „vizuální lehkost“, zatímco vyspělý design přední části staví na výrazné lichoběžníkové masce, prostorovém tvarování kapoty motoru a štíhlých, technicky propracovaných světlometech. Nové Mondeo se bude vyrábět v moderní továrně společnosti Ford ve španělské Valencii.

Uvnitř na řidiče čeká digitálně-analogový přístrojový panel a dynamicky formovaná středová konzola, jež řidiče pocitově obklopí a navodí podobný pocit jako v kokpitu letadla. O vysoké úrovni dílenského zpracování svědčí měkčená palubní deska nebo potažení vnitřních ploch odkládacích schránek měkkým materiálem. Přední sedadla mají prostorově úspornější konstrukci opěradel, takže pro cestující vzadu zůstává více místa, aniž by jakkoliv utrpěl komfort osob sedících vpředu.

* Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly naměřeny dle technických požadavků a specifikací evropských směrnic (EC) 715/2007 a (EC) 692/2008 v aktuálním znění. Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 se vztahují na daný model, nikoliv na konkrétní kus. Standardizovaná testovací procedura umožňuje srovnání různých typů automobilů od různých výrobců. Vedle konstrukčních vlastností vozu ovlivňuje skutečnou spotřebu paliva také jízdní styl řidiče i další netechnické faktory. CO2 patří k nejvýznamnějším skleníkovým plynům, způsobujícím globální oteplování. V jiných částech světa se spotřeba paliva zjišťuje jinými postupy, proto se hodnoty uváděné pro stejný model na mimoevropských trzích mohou lišit.