Ford Focus

Verze kombi bez příplatku. Již za 449 900 Kč.

Ford Focus nejnovější čtvrté generace zaujme svými tradičně skvělými jízdními vlastnostmi, mnoha progresivními technologiemi a také velmi prostorným interiérem i zavazadlovým prostorem. Ten má u verze kombi základní objem 635 litrů, což český zákazník velmi ocení.

Ford Focus byl navržen tak, aby vám usnadnil každý den. Tento model je nabitý pokročilými technologiemi nesoucími název
"Ford Co-Pilot360" - obsahuje například adaptivní tempomat s inteligentním asistentem rychlosti a funkcí Stop & Go, aktivní udržování v jízdním pruhu nebo zdokonalený aktivní parkovací asistent. Společně tyto inteligentní technologie dokáží ovládat akceleraci, brzdění a dokonce i řízení. Jsou to technologie tak užitečné, že se budete divit, jak jste se bez nich mohli dosud obejít.

Ford Co-Pilot360

Pokročilá paleta chytrých technologií je podporována kamerami, radary a ultrazvukovými senzory, jejichž úkolem je např. snížit riziko nehody s chodcem nebo cyklistou (Pre-Collision Assist) nebo varovat před projíždějícími vozy při couvání z parkovacího místa.

Adaptivní LED světlomety

Adaptivní LED světlomety s prediktivním svícením i LED světla denního svícení se vyznačují precizním a jasným světelným kuželem, který se automaticky přizpůsobuje aktuálním podmínkám. Systém neoslňujících dálkových světel navíc reguluje tvar osvětlené plochy tak, abyste viděli co nejlépe, ale neoslňovali přitom ostatní. Tento nový systém zároveň monitoruje vozovku a pomáhá vám lépe vidět do zatáček a křižovatek - díky přední kameře, značení na vozovce a dopravním značkám vidí do zatáčky, křižovatky nebo na kruhový objezd dříve, než otočíte volantem.

Dynamika i hospodárnost

Ford Focus je dostupný s širokou škálou vznětových i zážehových motorů. Můžete si tedy vybrat pohon, který vám bude nejvíce vyhovovat. Dostupné jsou motory o výkonu až 182 k a vybrat si můžete buď šestistupňovou manuální či osmistupňovou automatickou převodovku. Nově je Ford Focus dostupný také s motorem EcoBoost Mild-hybrid (mHEV), který využívá malý přídavný startér-generátor napájený 48V akumulátorem. Vůz tedy neumožňuje jízdu čistě na elektrický pohon, nicméně elektrický motor v případě potřeby poskytuje podporu zážehovému motoru.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.